Sanitär olägenhet

ja det är nog det minsta man kan säja. Idag rycktes allt ur bilen och då menar jag allt. Har lovat mig själv att inte kritisera barnen ang deras rum! Fick alla fall dammsugit och tvättat den invändigt och samt sortera alla lösa föremål som låg där. Intressant att se hur mycket hundsaker man har egentligen och aldrig blir man nöjd.

Så nu ligger allt så fint i backar tom den äckliga hårda skyddsärmen är med! Har fått lite tillsägelser att jag inte har den med. Kan nog säja att jag köpt många dumma grejer men den slår nog rekordet. Skall bli skoj och se om Ceta tycker om den?

Sedan blev det en promenad den första lite längre för Asic, och han är superpigg och det är ju roligt. Men har lite svårt när han skall in i granar och dylikt med tanke på det äckliga "hålet" men jag är nog lite blödig.

Ceta fick ett uppletande med 4 föremål i medvind, så det gick med racerfart och lite tugg.

Så har jag planterat pensérna för fjärde gången. Vi har 3 lådor som jag planterat i så fort Ceta får tillfälle så sliter hon upp dom. Dom var små när jag köpte dom men dom är mindre nu. Men nu har vi satt utemöblerna för men hon kommer säkert på något sätt att komma förbi. Hon var nog trädgårdsmästare i tidigare liv.

Ha det gott
Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback