Åter på jobbet

och klockan nio kände man för att åka hem!! Nädå det var helt ok jag och min kära kollega som är dom enda som jobbar på vår avdelning hade riktigt kul. Så jag går nog dit imorgon oxå:))

Så ikväll har det blivit en långpromenad, lite rabattrensning och givetvis lite träning. Tränade mkt framförgående på Ceta för det hade ju hon glömt igår, men vi backade bandet och se då gick hon ut så fint trots att det inte var några föremål ute. Sedan var det plats under gång som skall finslipas sedan sitter det där. Tror man iallafall:) Asic fick bara lite kryp och ink med ställande och läggande som gick med en rasande fart fast då var ju avståndet inte 75m men bra blev det. Och krypet gick oxå jättefint fast jag backade för att kolla tekniken och belönade bara den jag vill han skall ha. Men han kryper långsamt och fint bara hoppas det fortsätter så. Det har ju gått lite fram och tillbaka på den fronten. Sedan avslutade vi med plastliggning där jag gick och gömde mig ingen nytt för Asic men för Ceta hon har gjort det en gång tidigare och det gick lysande.

Sedan har vi klippt klor, satt på fästingmedel och gjort rent deras öron. Allt för att dom skall vara fina och ta sina cert på utställningen på söndag :)) Skall även försöka bada dom.

Må gott
Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback