Torsdags Träning.

Idag hade vi besök av Carola och Lill-Ba (tyckte i och för sig att hon ropade Lill-Babs på ink) men tror att hon kallas för  Lill-Ba. Iallafall fick Carola köra igenom elitlydnaden och det gjorde dom jättebra. Sedan var bara Ingrid, Marianne och jag kvar. Och Asic var riktigt på alerten, nästan ligger och tränger på fria följet med superkontakt. Ink med ställande gjorde vi som sist och fick ett superställande läggandet var lite sämre så jag gick och ställde han och gjorde om det. Och det blev bättre, sedan framåtsändande skulle lånat Ingrids "pluttar" men det glömdes så efter två mycket fartfyllda skick  körde lite saktagående från gruppen. Sedan avslutade vi med tungen som läggs ut springade. 

När vi var klara så började det regna igen men det var bara att ta ut Ceta och träna lite med henne oxå. Hoppet fungerade jättebra hon anslöt så fint, sedan framförgåendet läggandet, ink och givetvis fritt följ. Sedan avslutade vi med en plats tillsammans med Marianne och Viska. Och skötte hon med bravur är inte ett dugg intresserad av att det ligger någon bredvid henne utan bara fokus på mig.

Ikväll blir det till att åka in till Göteborg och kolla EM festen och äta lite mat.

Återkommer imorgon med Utställningsresulten, så håll tummarna.

Må väl
Lena


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hallå där!
Har hört att ni fick en 1:a på utställningen och dessutom blev BIG 1:a! Grattis grattis! Tänk att Asic är så snygg ;)
Själv sitter jag hemma med en sovande valp nedanför fötterna :)
/Ingrid, Dodi och HÄXA!!!

Postat av: Den stolta ägaren

Ja tänk, jag som hade varit överlycklig för en 2:a, men BIG 1:a tror jag inte jag blev. Jag vann över Buttrix men det hade jag iskallt räknat med. Och Ceta som är lite mer av utställningsvariant fick 1:a och HP. Så någon BIG blev vi nog aldrig. Klappa på Dodi och Häxa från oss. Skall bli så kul att se henne.

2006-08-12 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback