Utställning Lilla Edet BK

Ja nu var den avklarad och med mycket goda resultat. Jo Ingrid jag blev visst BIG 1:a, det hade jag ingen aning om att det hette så, för jag fick ingen rosett eller så. Men Asic fick ett 1:a pris och jag som sa igår får han ett 2:a pris så blir jag överlycklig så får han ett första pris :) Det domaren tyckte var att han kunde vara mer elegant, och det kan man ju inte anklaga Asic för att vara. Roligt var att Buttrix fick oxå 1:a pris. Jag hörde när domaren sa att jag hade fått ett 1:a pris och då tänkte jag men då har ju Buttrix chans att få ett 2:a pris, så går han och får ett 1:a pris. 

Lilla Ceta fick 1:a och HP men hon är mer utställningsvänlig än Asic men vansinnigt roligt  iallafall. Roligt för uppfödarna oxå:))

Men nu är detta gjort och det känns bra för det här är inte min grej. Hundar åt alla håll och kanter, tur var att jag hade Anders och Ami där som kunde hålla en hund, för Asic och Ceta gick efter varandra. Så jag hade ju aldrig hunnit springa till bilen och byta hund. Sedan när folk springer in i ringen så har dom ju noll koll på att det kan vara människor med ev hundar som står i vägen. Och Asic uppskattar inte riktigt sånt!
Men som sagt nu tar jag Ceta där nästa år och sedan är min utställningskarriär över.

Var och kollade på Mallevalpar efteråt. Det är Ullis valpar som nu är 7 veckor. Gud så söta och mysiga men så har dom ju mysiga föräldrar oxå.

Nu skall hundar rastas sedan blir det soffan, friidrott och godis.

Ha en go helg
Lena


Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka vackra hundar du har:)Nästa gång vi träffas ska du få se bilderna jag tagit, jag har lagt ut två bilder på cetas sida, du ser så glad ut när ceta fått sitt HP.
Ha det gott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback