Veckan

närmar sig sitt slut. Gud vad tiden går fort. I tisdags började vi att köra ett uppletande precis när jag vallat färdigt och skulle slänga ut föremål på återvägen ser jag att burdörren till Ceta flyger upp. Och ut kommer hon springade. Hon är helt fenomenal till att slå med tassen så låset öppnar sig, så nu är det bara att hänga ett lås så dörren inte går att öppna. Asic fick 5 föremål och det gick i racerfart en stolt matte överöste honom med massa korv. Ceta fick 2 föremål och detta löste hon oxå racerfort, så även hon fick en massa korv.

Sedan tränade jag lite markeringar med Ceta. Hon är lite närgången men skällde helt ok, men hon var inte på och det var bra. Sedan i skyddet var tydligen semestern över :(  nu börjar allvaret tydligen. Men hon gick väldigt fint och jag fick till mina korrigeringar helt perfekt för en gång skull.

Och idag var jag och Jea nere och la spår på militärfältet här nere vid småbåtshamnen. Asic fick 2 upptag det ena analyserade han kanonfint, det andra är jag mer osäker på om det verkligen var någon analys. Det gick iallafall åt rätt håll.

Ceta fick ett längre spår med många vinklar och eländig terräng. Inget hindrar henne, märker oxå att nu var farten betydligt  snabbare. Hon har varit väldigt behaglig i 2 veckor men idag var hon inte fullt så behaglig. Men man fick inga blåsor iallafall.

Efter detta blev det uppletande, körde konkurrens mellan Asic och Åsa som löpte. Asic gjorde ingen notis om det i uppletande utan full fart ut och hämta.

Ceta fick 2 föremål och det gick oxå med full fart.

Må väl
Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback