Sistan veckan

innan en två veckors ledighet som skall bli helt underbar...

Har nu landat efter SPA helgen, tänk om man kunde gjort detta en gång i månaden det hade varit något. Inte värt att nämna det här hemma, för tydligen hade Ceta varit  "pain in the ass" för dom två av familjen som var hemma:) Har lite svårt att se att hon skulle vara jobbig, i och för sig så ser inte mina tofflor likadana ut som när jag lämnade hemmet!

Så idag blev det en långpromenad vid havet, gjorde mina roliga övningar med att släppa något så för dom växelvis hämta. Asic är ju med på noterna med en gång och kan ju ha ha en sträcka på flera hundra meter, Ceta får lite mindre. Å fasen vad hon sprang  men hon undrade nog själv vad hon skulle göra. Asic satt bara och skakade jämte mig, så till slut fick han springa och hämta den, och Ceta tittade på han som han inte var klok när han kom farande. Men hon fortsatte och springa för allt vad tygen höll. Asic hjälpte mig att hämta in Cetas grejor 3 av 4 gånger. Tur man hade med sig Asic så man slapp att gå och hämta sakerna själv:))

Gran är inhandlad idag, julmat får handlas imorgon sedan är det några julklappar kvar.

Hittade förresten en affär i Varberg som sålde ut skitfina jackor, fleece (det har ju jag inga alls:)) underställ och sådan skitbilligt. Fick tag på en jacka som andas och håller väta som skulle kostat 1800:- som dom sålde för 600:- och en fleece till den för 200:-. En helt underbar affär för hundfolk.

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hallå där Lena! Känner igen det där med att familjen tycker att hunden är en "pain in the as". Min mamma vill inte ha hand om Häxa längre när jag jobbar... :( Förstår inte varför... Vad är det för affär du har hittat - den vill jag ju kolla in!

Postat av: Ingrid

By the way... stämmer det att träningen är inställd på torsdag och att vi tar paus till januari? Så att jag inte har missuppfattat något...

2006-12-18 @ 20:45:21
URL: http://www.bapsi.net
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Inte kan våra små änglar vara jobbiga. Det måste vara fel på hundvakterna :D
Vi har också blivit med gran - den slår alla rekord i fulhet :D, men blir nog OK med lite ljus och glitter i.
Dags att önska GOD JUL och GOTT NYTT ÅR
/Heléne, Nelson Noslen och Zico-Bus

PS. Info om Ystads sommarläger finns nu utlagt
http://www.ystadsbrukshundklubb.se/

2006-12-19 @ 14:19:32
URL: http://www.zicolino.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback