Packning

Idag har det gått i lugnets tecken till hundarnas stora förtret. Linda har varit här och skrivit för klubbtidningen sedan blev det lite mat och hundprat. Har packat för den årliga Hökensås helgen tillsammans med Catrin, Rolf, Maria, Mats, jag och Bosse. Där blir det en hel del hundträningen (givetvis) men även lite sällskapsspel på kvällarna. I år känner jag på mig att jag och Rolf kommer att vinna!
Hörde att det var en himla massa snö däruppe så det får väl bli sökträning för hela slanten. Man kan ju reka lite inför spårhelgen vi skall ha med Jörgen Stiansen senare i Mars. Det blir spännande. Återkommer på söndag om helgens aktiviteter.

Måste bara säja att lilla N Ceta fyller idag 9 månader.


Ha det gott folk
Lena


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det härligt i helgen!!

Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback