Snö åter snö

Trodde detta skulle vara över. Men i eftermiddags började det igen och tydligen skulle det komma 1 dm upplyste någon vänlig själ mig om. Men man får väl tro att detta är det sista för denna säsong.

Idag har vi tränat lite skall och följa övningar med Ceta men det fick bli inomhus. Asic fick köra kryp på köksmattan. Efter det blev det den obligatoriska kloklippning som sker en gång i veckan. Har någon slags fobi mot klor som är långa. Antagligen något psykiskt.

Bilen är packad för spöklägret vi skall på i helgen. Det är Linda och Anna från Kungälv och Sanna och Lena från Kind samt Conny från Halmstad. Vi skall bo på hotell det är man inte van vid när man är på läger men det skall bli skönt samt att frukost ingår så slipper vi att tänka på det. Det skall bli riktigt kul att träffas allihopa, att sedan få träffa Asic´s ena son är bara bonus.

Återkommer efter helgen med rapport.
Ha en go´helg
Lena


Kommentarer
Postat av: Anna

Blää jag har fortfarande inte packat ordentligt, hoppas du har packat mycket så jag kan låna när jag har glömt nåt!! *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback