Asic fyller år Hipp Hurra

Igår var det lugnt förrutom att jag hjälpte Linda att klippa resten av fåren förrutom en. Det gick jättebra, mycket fortare än förra gången. Vi skulle nästa kunna ta anställning som fårklippare!

Idag fyller som sagt Asic 4 dagar, så lite ben och grisöron inhandlades samt något dom kallade dummie fast i läder med snöre. Samt fick dom lite stekt korv och mos. Leksaken tyckte han väl si sådär om men snöret det var kul. Så den får Ceta ta istället. Var ut och körde uppletande nu ikväll 7 föremål varav 4 små 3 stora. Och han höll dom små så fint,  var bra så att det inte försvann något mer. Räcker ju med en nylonsocka i magen :) Ceta plockade in 6 st jättefint och där nöjde jag mig. Har tränat platsliggning 2 gånger med dom. Sedan blev det lite lydnad oxå. Så ligger goa trötta hundar häruppe.

Ha det gott
Lena

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att Asic är frisk och att du har kommit igång med tävlandet.
Grattis Asic till 4 dagas dagen eller 4 års dagen.
Lite dyrt om du firar hundarna varje dag och inte födelsedagar Ha Ha Ha men det drabbar kanske ingen Fattig. Kan ju bara säga att jag tycker N Ceta är super fin med sina mörka färger. Asic är också fin och du vet ju varför jag tycker det.

Hälsningar Johanna & Canis

2006-05-16 @ 13:19:38
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Ett försenat GRATTIS på 4-årsdagen till Asic och grattis till er båda för det godkända resultatet på er första elittävling. Inte illa, nästa gång blir det CP.
/Heléne
PS. Tycker din beskrivning av uppletandet låter lite bekant. Undras var det 4:e föremålet blev av på den förra tävlingen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback