Åter en solig dag

Dagen började med en långpromenad halv sju. Det var 13 grader varmt helt underbart. Sedan bar det iväg till jobbet.

Åter hemma vi halv ett, ut med hundarna i trädgården, själv gick jag och spred ut "kogödsel"  på buskar och land. Det var tvunget påsen hade legat i slänten säkert 1 år. Efter det in med hundarna i hundgården, där är det skuggigt.

Själv blev det lite lunch, och bokläsning på altanen i ett par timmar. Efter middagen tog jag jyckarna och åkte ner till havet. Bägge slängde sig i, nu är det väldigt långgrunt där jag badar dom. Så Ceta fick syn på krusningarna när hon sprang, då blev det raggresning och full fart upp på land. Men när jag slängde i div flytbara saker så var det problemet borta.

Asic gjorde alla försök han kunde för att hinna först, men i vattnet har han inte den pondusen så hon lyssnar. Utan hon gasar bara.

Efter det blev det en promenad så underbart att bara kunna gå i linne kl 8 på kvällen. Helt sanslöst.
Sedan blev det en platsliggning i trädgården, mannen tar Asic och jag tog Ceta. Lite krypträning blev det oxå.

Ha det gott i sommarvärmen
Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback