En lat dag

Idag har det varit en kanondag. Har varit hemma och och ta´t det lugnt. Men lite mossrivning, tvättning och målning av hundbur och hundtvätt har det allt blivit. Tränade lite i trädgården nu i kväll så det har varit alldeles lagom.

Igår däremot var vi och tränade sök med grannarna på gatan, Sigge, Helene och Öjvind. En jättefin bana här i Tuve. Så det blev 2 pass ett med Asic och 1 med N Ceta. Det var andra gången sen nyår med Asic men det gick fint. Efter det var det grillning hemma och en lugn hemmakväll. Såg att Helené hade tagit några fina bilder (såg inte att du tog så många) 
http://eassa.blogg.se/  dom blev jättefina.

Ha det gott
Lena

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så där ja, så kan också en söndag se ut. Lugnt och skönt och bara ha det bra ;). Är lika glad varje gång jag kommer hit och ser att du har skrivit något nytt... Händer inte tillräckligt ofta enligt min mening. Men jag ska inte klaga - bara du gör det emellanåt så är jag nöjd ;) ha det gott!

Postat av: Lena

skall bättra mig jag lovar. Har blivit lite slö :)

2006-05-08 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback