Problem problem....

Ja så har internet varit borta över, och vi fick tillbaka det idag. Känns inte så kul det är ju så mycket man vill kolla på "alla" hemsidor. Men som sagt nu fungerar det igen.

Har som säkert ingen har missat varit på kennelläger sedan i torsdags eftermiddag. Var ute och spårade med "gamla" spårgänget på förmiddagen och det gick jättebra. Ceta fick ett spår med spets och en hel del vinklar och det löste hon jättefint, Asic fick ett långspår märkte ivern i början då oxå men det är bara att klura på.

Därefter drog jag upp till Sverker och Anette för att träffa dom som hade kommit, så man blev sittande en stund och fick tjöta med folket.

Sedan var det skogen på förmiddagen och lydnad, skydd och uppletande på eftermiddagen. Asic spårade jag med en dag och körde sök en dag, Ceta fick köra sök alla dagarna.

Fick även se Jonas och Fredrik som hade "uppvisning" av mondioring, skithäftig att kolla på. Fick även äran av att vara figurant för Ajax. Mycket spännade och blå märket i vaden är har bleknat lite.

Sedan fick jag träna lite lydnad med 2 andra hundar lite kul men dom kollade allt efter husse en aning. Va kul så kan du ta Asic sen ha ha ha tyckte jag. Så jag rastade Asic och lämnade honom med varm hand för jag vet ju hur matte fixerad han är. Efter fria följet försökte jag avbryta men då skulle krypet köras. Hund f-n ligger och har en sådan kontakt plus att han kryper fint och i ett snabbt tempo, då var det roliga slut. Och jag som trodde att jag betydde allt för honom men så är alltså uppenbarligen inte fallet.

Vi grillade och hade det trevligt på kvällarna. Jag var i och för sig rätt tråkig som åkte hem men jag var relativt pigg dagen efter!!! Kort sagt ett mycket trevligt och givande läger och vädret var ju helt ok. Så tack Sverker & Anette detta har ni inte gjort för sista gången. Vill ni kolla bilder från lägret så hoppa in på
www.lindjax.com

Ha det gott därute
Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback