Tittat på vallning

Idag har vi varit och kollat på vallningsprov. Linda & Myzan ställde upp och blev Godk :) Det var kul för man fick se några innan det var Myzans tur. Flera jätteduktiga hundar Myzan inkl givetvis, men några fick fåren att "skena", då beundrar man förare som har is i magen och bara avvaktar för att sedan korrigera upp hunden. En del lyckades andra inte men helt klart jättekul att titta på.

Efter man kom hem så satte vi upp skärmarna på ängen och körde Asic och Ceta. Det var den motionen dom får idag förrutom att vi var ute och gick halv sex imorse i 45 min. Frågan är vad det blir imorgon, det verkar bli tidigare och tidigare.  Men så länge det är så här skönt väder skall jag fortsätta iallafall. Sedan fick dom faktiskt ett bad oxå.

Imorgon åker min mobil tillbaka till huvudstaden, idag har så gott som alla samtal brutits :(
något mer irriterande finns knappast.

Ha det gott
Lena

Kommentarer
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Man blir lite "avis" när man läser om din dag. Jag sitter inne i luftkonditioneringen och fryser, för jag var dum nog att ta sandaler på fötterna.
Har tävlat 2 gånger i sök nu med Zico, och söket ska man inte klaga på - läs mer på min "nästan färdiga hemsida".
Ha det gott i sommarvärmen!
PS. Hälsa Linda och gratta till det godkända vallprovet!

Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:58:12
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:17:35
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback