Onsdag igen

alltid lika roligt! Samlades kl 10 för att köra sök, Ceta var första man ut. Hon gick väldigt målmedvetet ut, jättebra fart och markeringar var nästan jättebra:)) kom något hest skall emellanåt. Vi körde ca 100m idag och även om man såg att hon var lite trött så var det lika roligt att springa på nästa slag. Så man får passa på att suga på karamellen så länge detta varar!

Sedan till manegen och uppletande för Asic, tur att det inte var lördagen den 9 idag:)) Sedan gick vi in och körde appell lydnaden hetsen är i full gång, tror att jag har startat den alldeles själv men en hänger på är jag alldeles övertygad om. Så det skall bli riktigt roligt den 9 dec.
 
På skyddet började vi med korgen som vanligt, det smattrar bra i korgen:)) Sedan var det transport med korg och där fick jag ett påpekande som jag fattar först nu. Så lite trög är jag nog. Men samtidigt som det är väldigt komplext så är det väldigt kul. Konstigt egentligen att saker som är helt självklara i lydnaden kan man fumla till i skyddet, men som man får börja någonstans. Ceta tycker detta är vansinnigt kul iallafall. Men transporter tåls att tränas på:)) Sedan fortsatte vi där vi började med fasttagande så allt går sakta men säkert framåt.

Sedan blev det lite lydnad för Ceta oxå.

Annars har veckan varit lugn men nu laddar vi för helgen i Karlsborg:))

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ha så kul i Karlsborg. Vad du nu har där och göra... :/

2006-12-01 @ 20:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback