Tråkigt ....

ja vad skall man säja i detta skitväder. Men man får göra det bästa av saken. Iallafall har det inte blivit mycket träning i veckan. Körde ett kort lydnadspass med Ceta i onsdags innan styrelsemötet, och lite med dom i Bollebygd där jag var med och filmade Linda & Dizza. Har iallafall fått PM från Mellerud så där är vi med om 2 veckor i söket. Landskrona hade lottningen en vecka innan tiden gått ut så dom fick ringa runt till oss alla och säja att vi skulle slänga PM:et. Bortlottad var jag i den lottningen. Så det är bara att hålla tummarna att man inte blir det när den riktiga lottningen görs. Lite taskigt för dom som kom med:(

Idag har vi varit ute och klättrat i berg ordenligt med hundarna. Är lite nervös efter Asic´s skada, förr var han mer försiktig men idag brötade han på en hel del, men N Ceta kan nog inte stava till överlevnad! Hon far som ett torrt skinn, hoppar ner 2 m landar på huvudet upp igen och far iväg. Inte bra för mina nerver. Men dom var trötta och fina efter. Precis när vi kom fram från havet så började det ösregna och så har det fortsatt hela kvällen.

Men för morgondagen trots att dom hotar med regn skall vi spåra, och sedan om det blir som vi bestämt skall vi börja träna i manegen på onsdag, lydnad och skydd. Ser verkligen fram emot det. Bra dessutom att kunna vara inomhus och träna lite. Planen på klubben är värsta lersörja, så man är ju inte så jätte inspirerad.

Må väl
Lena


Kommentarer
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Skitväder är ordet. Stod på appellplan igår från 18.30-21.00 i ösregn och blåst (träningstävling)! Mörkt och trist är det också - ibland önskar jag att man kunde gå i ide från nov-mars.
Lycka till på söktävlingen och hoppas du kommer med i Landskrona - i så fall dyker jag upp och säger HEJ!
//Heléne

Postat av: Kathy Affleck

Google is the best search engine

2007-01-21 @ 06:23:42
URL: http://google.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback