Veckan som varit

Tycker bara tiden springer iväg. Ryggskottet är mycket bättre iallafall. Och det är skönt. Igår var det lydnadsträning med Lena W på klubben. Så min läxa är höger svängar och helt om. Ceta har inte riktigt förstått detta men antagligen är det väl så att jag inte visat henne hur jag vill hon skall göra. Hopp sitt gick skitfint sedan hade vi lite anskällningar på både mig och Lena. Och hon har ett bra skall och ligger bra i position som det är nu är bäst att tillägga:) Fick och se en annan nyans i ögonen på henne!

Idag har vi jag och Maggan varit ute och spårat ängspår inför Höganäs. Upptag bra dom första pinnarna sedan fick han ett tapp, rusar i cirkel och på det igen, sedan blev ett tapp där spetsen var och den fick han jobba på länge men löste det och kom till slut. Och inte speciellt trött och det är ju positivt men det blir ett lång spår till innan nästa helg.

Ceta fick ett kortare men 2 tändstickor och 2 apporter och slutet en boll. Upptag rätt håll sedan var det lite ivrigt, kommer till tändstickan börja hon nosa som skam i backen men är på väg att lämna när jag frågar om det var något och hon tillbaka nosar och fångar upp den. Sedan bar det iväg igen och pinnar och slut fick hon med. Den andra tändstickan var jag inte riktigt säker på vad jag lagt och hon gjorde ingen markering heller så den blev kvar.

Sedan hem och äta för att packa husvagnen för imorgon bär det av till Norge på läger men Öyvind och Stiansen. Det skall bli riktigt roligt. När det var klart var jag bara tvungen och träna lite i trädgården. Det blev läxan och lite till.

Må väl
Läger Lena

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ramlade över din blogg av en slump, men vad kul! Jag har Segervittring's Ayla, från Stina-Uffe kullen. Alltid kul att "träffa" släktingar. :)

Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:49:35
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:12:03
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:24:27
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback