Fotografier från Kindslägret

Nu har jag fått bilderna som Mark C C Hemsley tog. Så otroligt fina. Asic fixade vi jättesnabbt men Ceta var lite jobbigare. Jag tror han tog 15 bilder innan vi gav upp. Hon krafsade ihop tygstycket hon satt på, hon dregglade på det och hon ville inte sitta där själv. Så efter 15 bilder sa jag att vi skiter i detta och att det blev säkert något bra kort av dom 15. När man nu ser bilderna så ser hon så cool ut men korten ljuger jag lovar!

Ha det gott
Lena
57456-3457456-3357456-3257456-31

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Glömde bort att uppföra mig.... Tack så mycket för kaffe och bulle! Jag kan inte vara med på två torsdagar eftersom vi har valpkurs dessa dagar. V. 38 är jag på G igen!

2006-09-05 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback