Lite nytt på fronten

Åter från Budapest men fick en extra övernattning i Wien pga förseningar från Budapest. Då är man lagom lycklig, kan säja att jag trodde nog inte jag skulle kunna tappa humöret så. Allt var trassel  och det slutade med att jag beställde upp middag på roomservice och ett glas rött vin. Efter 35 min ringde jag ner och frågade om dom hittat kon, nä inte riktigt men var satans irriterad. Oj då svarade dom vi skickar upp den med en gång när den äntligen kommer så står den stackars killen med middag och ett glas VITT VIN i normala fall hade jag skitit i det och tagit det vita men nu rann droppen över så jag förklarade tydligt att detta var inte vad jag hade ställt så varsegod och kila ner och byt. Då började jag fundera om alla hästar var hemma men jag fick mitt röd vin. Därefter dusch för det kunde jag ju inte göra innan maten var lämnad så jag stod där när han knackade på dörren. Duschen var iallafall lite avancerad, men jag tryckte på en knapp så vattnet kom ur duschen istället för kranen och när jag släpper knappen tror ni inte knappdj-en far iväg i badrummet som var rätt stort, så det var bara att hoppa ur duschen för att leta efter fanstyget. Det slutade med att jag satt och höll knappen inne så det strilade väldigt tunt ovanifrån och kranen sprutade:( Med detta ta aldrig ett anslutningsflyg om ni inte är alldeles tvungna!

Sedan hade vi en lägre spårtävling på klubben där det blev en massa uppflyttningar KUL!

Annars har vi tränat en del denna veckan inför dagens tävling. Har spårat, kört skydd och lydnad.

Så dagen började 8 med lottning drog nr 6, ut till spåren och en kort väntan. Påsläppet gick fint och fick med mig allt.

Budförning fullt, lydnaden gick jättebra sedan var det "bara" skyddet kvar. Så när jag tar ut Ceta för att värma lite så får hon syn på figgen med ärmen på långt håll, då börjades det! Det var länge sedan jag var så nervös kände i transporten att kollen inte var 100% och det är inte sånt jag tycker om men fick 8-9 likaså på överfall. Fasttagande nollade hon och bevakning 9-8,5 så det blev en uppflyttning:)) Så nu är det bara att köra vidare men hua vilka momonent som ingår i Högre det kommer ta tid innan dom sitter:))

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Anna å Dengilidengan

åååååå VAD ROLIGT!!! JÄTTE stort grattis, va duktiga ni har blivit uppfl å allt!!

Stor kram Anna

ps Vilket humör fröken har ;)

Postat av: Elin, Ozzy & Nixa

Grattis till uppflytten!!

2007-04-09 @ 08:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback