Ojdå vad tiden går fort ibland

och det kan vara skönt i vissa lägen och då att N Ceta har slutat löpa, så nu kan dom vara ihop igen helt underbart. Tur att man glömmer så lätt och att det är långt till augusti:))

Veckan har varit rätt lugn vi var några i manegen och körde lydnad i onsdags och det gick bra. Sedan skulle vi tränat med Mr P men då kom ovädret in på eftermiddagen så vi ställde in det.

Var medbjuden på en träningshelg i Skillingaryd nu i helgen och det är klart man hänger på. Så nu har vi kört sök, spårupptag och spår hela helgen. En sådan kanonfin terräng typ Karlsborg så det var riktigt bra. Både Asic och Ceta spårade skitbra. Det var nog mer slitigt för mig framför allt idag när det hade kommit lite mera snö så jag hade mina funderingar att släppa linan på Ceta men tog mig samman och insåg att det är nog så att man kan behöva bättre kondis:)) Får väl fixa det när snön försvinner!

Tack Helené
www.zicolino.se för du uppdaterar att vi går mot ljusare tider, man blir mycket piggare när man läser det:))

Må väl
Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback