Här hittades jag!

image68
Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Heléne

Har någon "hackat" sig in på din blogg *fniss*
Skönt att du kom tillrätta i allla fall! Stort tack till Buttrix :D
/Heléne

2007-07-09 @ 20:26:05
Postat av: Malin

Haha det var en skojigt fixad bild. Den cirkulerar runt på nätet nu ;) Tack för gratulationen!

2007-07-09 @ 23:57:59
Postat av: Yvonne& Totti & Dino

Hej
Nu har jag hittat. Vilket minne jag har...;)
/Yvonne

Postat av: Anna

Du kanske skulle behövt lite vägledning i spåret....vet ett bra ställe *sss* Björkkullens bibelspår:) "vänd din blick mot herren så visar han dig nya vägar" *hehe*
Jag är inte för säker på det där med en 2:a...sist åkte hon ut med ett gult band *hrmf* inte roligt! Men kan Buttrix få en 1:a så borde Nelly kunna få en 2:a i alla fall:)
Kram kram

2007-07-11 @ 02:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback