Lite träning hanns med idag

efter jobbet, tur att man har så snälla träningskompisar som kan vänta till klockan 6 med träningen:)

Avstod iallfall lydnad och skyddet, kände att söket och uppletandet var viktigare. Så jag stack till klubben och rastade då höll dom på med sista hunden i skyddet och det var Buttrix. Fick höra att innan hade kört både spår och lydnad det gäller att ligga i.

Ut till sökskogen och jag var nr 1. Vi Ceta och jag körde ca 150 m med tre figgar som jag inte visste vad dom låg. Det gick riktigt bra får jag säja. Sedan körde vi på, fick den stora "äran" att ta uppfödarens instruktioner! Och Buttrix gick som en skållad, det var en risig ruta men det bekommer inte den lille herren utan han "brötar" sig bara fram. Känns alltid lika skönt efteråt när man har kommit ihåg exakt vilka instruktioner man fått:)) Sedan lilla Dizza som gick jättefint, även Isa och Ulli skötte sig utmärkt.

Efter detta var det uppletande Asic först 4 föremål gick jättebra, sedan kom vi på den lysande idén att vi klockar och ser vem som vinner. Tävlingsinstinkten är stor i gruppen, men när vi kört allihopa så tyckte vi inte den idén var så bra för givetvis vann han som vi ville sätta på pottan tog in 4 föremål på drygt en minut suck! Nä då det är bara att gratulera, och vi kommer säkert att komma på någon mer käck lek framöver.

Så nu är det bara att gå och lägga sig inför morgondagens jobb, och SM träning på klubben som vi håller i denna vecka.

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Hej,
Kul att se dej förra veckan även om vi inte hann snacka så mycket! Läste att du stigit upp kl. 02.30 i söndags - du är ju galen. Jag var mer död än levande hela söndagen - fattar inte att du lyckades genomföra en spårtävling. Och 10:a på fria följet - wow!
/Heléne
PS. Vilket härligt foto på snyggingarna!

Postat av: Malin

Får man gissa på att det var Sverker ni ville sätta på pottan :O

2007-08-01 @ 23:32:13
URL: http://bruksras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback