Genrep

Ja nu har det varit några dagar där hundträningen legat nere. Var på en kanonföreläsning med jobbet igår så nu är man mer laddat än på länge Tänk att det behövs påminnas och åter påminnas för att man skall tänka positivt, nu hoppas jag det håller i sig några månader:))

Fick testa positivt tänkande när Carina ringde och sa att det hade inte gått så bra på lottning Elitspår i Norrköping ena dagen var jag 15 reserv och andra dagen 45 eller något sådant. Jag tänkte men va F-n oxå det hade vi planerat och det skulle bli så kul. Men så tänkte jag till och sa till mig själv det är som det är och nu är du ledig i 6 dagar och kan göra precis vad du vill och då kändes  det lite bättre. Fortfarande är det ju lite synd men lägg ingen energi på det utan Positivt Tänkande även här.

Nu har vi iallafall genrepat idag jag och Anette, spår, lydnad, skydd och lydnad igen. Känner mig riktigt nöjd trots lite småmissar men i skyddet hade jag fullständig koll på henne helt underbart:)) Lite oren i fasttagandet stöter inte om men är där med tassarna men annars gick det som en dans.

Så nu blir det hårdträning resten av veckan inte tävlingsmässigt utan ren träning, och bara hoppas att vädret är som det var idag strålande blå himmel lite blåsigt men helt ok.

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du försöker peppa mig. Positivt tänkande är SVÅRT när man börjar med lydnad kl. 08.00 på en lerig plan med regnet som öser ner (inte helt korrekt - det regnade liksom horisontellt p g a den hårda vinden). Men jag ska skärpa till mig och komma igen :D Det där med knyppling verkar vara ännu svårare *fniss*
Nästa spårtävling kommer ni med och förresten har en liten fågel (vid namn Ingrid) kvittrat att du anmält till en tävling i Ängelholm. Spännande!
Kramar//Heléne

2007-03-21 @ 18:59:29
Postat av: Heléne och Zico-Bus

Tack för att du försöker peppa mig. Positivt tänkande är SVÅRT när man börjar med lydnad kl. 08.00 på en lerig plan med regnet som öser ner (inte helt korrekt - det regnade liksom horisontellt p g a den hårda vinden). Men jag ska skärpa till mig och komma igen :D Det där med knyppling verkar vara ännu svårare *fniss*
Nästa spårtävling kommer ni med och förresten har en liten fågel (vid namn Ingrid) kvittrat att du anmält till en tävling i Ängelholm. Spännande!
Kramar//Heléne

Postat av: Kerstin

Hörde en liten fågel viska om att ni ska till skåneland till helgen!
Lycka till!
Kram Kerstin

2007-03-21 @ 19:01:48
URL: http://www.foggenskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback