Läger!

Ja nu har det gått några dagar sedan helglägret och man har hunnit fundera om än lite iallafall.

Vi började på fredag med att köra ett pass för att se var man stod sedan lite eftersnack och plan för kommande dag. Kul att se hur hundarna och förarna växte på bara dessa dagar.

För stackars Cetas del är förhandlingen över! Körde ett pass "tävlingsmässigt" och den känslan kan inte beskrivas i ord när hunden och jag inte är på samma planet. Tack gode gud att det inte var tävling för då hade jag dött. Men som sagt nu är det inga gråzoner och alla förhandlingar har upphört! Vi fick oxå kört ett pass sök några av oss.

Så nu kör vi ett pass imorgon och då får vi se om jag kan stå för det jag har sagt skall bli intressant att se. Jag återkommer med det. Tävlingsdagen närmar sig med stormsteg och vad jag hört är det jäääääättemånga som har anmält sig dit. Man kanske inte kommer med:)) Såg att Halmstad sökte både spårchef, spårläggare och dylikt till deras Elitspårtävling annars ställer dom in. Det känns ju lite trist får jag säja, Cetas lägre skydd är ju ifall jag blir bortlottad i Halmstad eller kommer med på lördagen. ja ja det blir vad det blir.

Ja du Ingrid jag kommer att ge igenom om inte med slag så verbalt iallafall. Bara han ger mig en chans!!!

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta, men vad jag skrattade åt smällen! Jag menar inte att det var kul att du fick en smäll, men det var roligt skrivet, kollar på hans fötter och "smash" så får du en dsmäll, snacka om att bryta ett beteende! Så är "LägerLena" i farten igen. Härligt att det börjar funka för tävling så jag önskar er all lycka för er första lägretävling. Håller tummar och tassar!
Vi hörs!

2007-03-07 @ 12:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback