Skatan skall bli fotomodell!!

Fick ett telefonsamtal igår från en kvinna som fotat på en tävling N Ceta och jag gjorde. Och då hade hon fått en sådan himla bra bild på läggande under gång så hon frågade om hon fick använda den i en Lydnadsbok som kommer i augusti. Självklart tyckte jag kan ju vara lite kul, kunde ju bett henne mejla över bilden så man såg hur den såg ut men det glömde jag. Så det kanske är ett omen att börja köra lydnad med henne istället:))

Annars sitter förkylningen i och vill inte ge med sig så det har varit två lugna hundpromenader och det lär inte bli något mer ikväll.

Må väl
Lena


Kommentarer
Postat av: Zico-Bus

Wow,
Jag känner en kändis - nästan!
Nu måste jag fråga något som jag och min matte undrat - vad står N för i Ceta N?????????????
Matte borde säkert veta - men inte jag :D

2007-05-22 @ 20:37:42
Postat av: Zico-Bus

Vad 17 tog min kommentar vägen???
Jag vill i alla fall veta vad "N" i Ceta N står för?? Dessutom är jag lite upphetsad över att känna en fotomodell :D

2007-05-22 @ 20:41:08
Postat av: N Ceta

Zico det skall jag berätta för dig på Kindslägret, inget man skriver ut:))
N Ceta

2007-05-22 @ 21:14:26
Postat av: N Ceta

Zico det skall jag berätta för dig på Kindslägret, inget man skriver ut:))
N Ceta

2007-05-22 @ 21:14:27
Postat av: Nellansnällan

Häftigt att du blivit fotomodell:) I vilken bok är det du skall figurera i, måste ju kolla in den så klart...
Vov från Nellansnällan

2007-05-23 @ 06:42:48
Postat av: Malin

Vad roligt! Sa hon vilken bok det var? Eller glömde du fråga det med ;-) Så nu är hon fotomodell också!

2007-05-23 @ 10:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback