Lite av varje

Ja det har varit en relativ lugn vecka. Söndagen var det en liten städdag hemma med fönsterputsning som prio 1. Fick ett uppdrag av mannen att tömma en kompost, inga problem tyckte jag men när jag trodde jag var färdig så var hälften kvar. Då åkte locket på, får fixa det någon annan gång riktigt skittråkigt jobb.

Måndagen var det frissan sedan två långpromenader men hundarna i regnet, det regnade på sidan. Men jätteskönt när man väl kom in i värmen.

Tisdag var det tandläkaren och han blev inte rik som han själv kommenterade. Sedan till Kallebäck och uppletande med Asic, han gick jättefint. Sedan blev det lydnad med bägge två.

I onsdags var det sökträning, kan väl säja att det inte var tävling:) men en jätterolig bana och inte helt lätt. Därefter var det uppflyttningstårta som Ceta stod för. Fick kört igenom lite skydd oxå, hon skötte sig jättebra jag gjorde några fadäser. Sedan till klubben för tävlingssektormöte ett mycket bra sådant.

Dagen har ägnats åt dottern har varit på Ikea och köpt ny säng och dylikt. Det blev en massa doftljus till hemmet för min del.

Sedan har jag packat ihop för Karlsborg, skall bli riktigt kul! Så nu blir det en riktigt go träningshelg!

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Kristines

Hoppas du får en fin kväll!
Vilken frisyr passar Nicole bäst i? Om du vill rösta så gör det på min blogg. kram

Postat av: Eva m buhundar

Ha en trevlig helg!

2007-11-08 @ 20:49:27
Postat av: Susanne & Ipse

jAHA! dÅ VAR DET DAGS IGEN FÖR lÄGER-lENA! hAHAHA!
SER ATT JAG TRYCKT TILL CAPSLOCKSKNAPPEN, MEN JAG ORKAR INTE SKRIVA OM. HA EN JÄTTEKUL HELG!

2007-11-09 @ 20:52:48
Postat av: Kerstin

Tack själv!
Alltid lika kul
och trevligt att träffas! Resan hem gick bra, men ack så segt och halt!! Satt och sjöng för full hals, hm, helt frisk?
Nåja, nu är jag hemma och ska sätta mig i soffan och "dö" en stund innan det blir dags för att nanna kudden! Hundarna däremot har vilat klart och är pigga igen, suck!
Kram Kerstin

2007-11-11 @ 20:12:43
URL: http://www.foggenskennel.com
Postat av: Anna & Nellan

Åh vilken bra helg vi haft, alltid lika kul att ses å träna å umgås! Lovar att jag ska träna flitigt så att vi kan combatera lite i vår:) Tack för tipsen...Stianssen upptagen skall prövas vill jag lova *heh*. Håller tummarna för dina sista tävlingar för säsongen går superduper :) Kan ju inte göra annat *sss* med dig som förare.

Ha det gott tills vi ses eller hörs! Erik å Ojja hälsar!

Kram från oss å hundarna!

2007-11-12 @ 10:47:17
URL: http://foggensnelly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback