Tack alla underbara

vänner som gratulerat mig & Cetas uppflyttning det värmer skall ni veta. Men utan sina träningskompisar kommer man inte långt så ta åt er alla Cetas träningskompisar utan Er hade detta året inte blivit så kanon som det blev:)

Och givetvis tackar vi alla Asics träningsvänner oxå för detta kanonår:)

Denna vecka har det blivit lite spår och uppletande och givetvis lydnad och då koncentration på appellen med Asic, han tycker det är lite lurigt med kopplet på linförighet. Sist vi tränade det var förra KM:et:) Hört att det är full aktivitet på klubben inför detta och det skall bli skitkul!

I natt hade vi en liten labbevalp från Sverker och Anette hemma, hon skulle åka till Örebro jättetidigt i morse, så jag erbjöd Anette igår att jag kan ta med henne hem så kör jag till Centralen och lämnar henne till tjejen som skulle hämta henne. Så slapp Anette ge sig ut i gryningen, vi har ju betydligt närmare till Centralen 10 min tar det vid den tiden. Och hon var så enormt söt denna lilla stumpa. Var helt orädd gjorde lekinvit till Asic & Ceta och hoppade rakt in i komposten har aldrig sett Asic backa med sådan hastighet:) han hatar kompostgaller. Sov gjorde hon oxå jättebra ända till tjugo över sex imorse. Det roliga var att jag skulle gå upp halv sex och fixa allt och sedan sticka till jobbet, men klockan ringde aldrig så när jag vaknade så var klockan tjugo över sex. Så det var bara att hoppa i joggingbrallor och borsta tänderna och sticka. Jag trodde strömmen hade gått men när jag kom hem så såg jag att antagligen hade hon kommit åt sladden med benet och dragit ut kontakten så det var nära att hon inte kom till Örebro men då hade hon gärna fått stannat här för mig. Mannen och dom andra hundarna hade kanske inte varit lika förtjusta:) Så lycka till lilla Paulina i livet!

Må väl
Lena
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för att du tog så väl hand om vår lilla valp. Skönt att ha vänner som ställer upp när det behövs. 11 (som hon nu heter) hade klarat tågresan mycket bra då vår ängel Malin lät henne ligga och mysa i sätet hela vägen till Hällefors. En pigg och glad tjej möttes jag av på stationen. Hon har kommit in i vår flock så fint, alla älskar henne. (inte så konstigt!!!) Må gott och tack för hjälpen!

2007-11-23 @ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback