Träning åter träning

ja nu laddas det inför helgen, känns i och för sig skönt att det är sista tävlingarna för iår.

I måndags satt jag och kollade alla inbetalningar inför lydnastävlingen som går av stapeln på söndag, därefter blev det en slappestund i soffan men min kanonbok.

Igår var vi på Kallebäck och körde lydnad, märks att kylan har kommit pigga och glada hundar:)

Idag har vi spårat och kört uppletande. Spåret gick jättefint för både Asic och Ceta. Ceta var något bättre på uppletandet, Asic hade svårt med pucken som låg i snön och han låg och drog i vind hela tiden. Får hoppas att det inte är den vinden på lördag:) Sedan var det till klubben och lägga in alla anmälda i Aldur och givetvis lydnadsträning oxå.

Det sista jag körde med Asic var framförgående inför KM:et och det gick sisådär här får vi ligga i om vi skall försvara bucklan. Men jag har hört att det kommer att bli många vilket är jättekul så det där med att försvara kommer att bli svårt tror jag. Men man gör så gott man kan!

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Lycka till i Landskrona!
(För det är dit du skall antar jag...)

/Ingrid, Dodi & Häxabräxxa

Postat av: Susanne & Ipse

Vi önskar er Lycka till och håller tummar och tassar för båda dagarna. På söndag kommer vi vara på plats och heja på er om vädret tillåter. Kram / Susanne

2007-11-15 @ 20:06:41
URL: http://bastkustenshundservice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback