Uppdatering

och det beror inte på att jag tränar för mycket utan att jag är slö:)

Förra veckan bestod av lite skydd på måndagen och efter det beslöt jag att nu är vi färdiga med detta fram till hösten:) Mycket bra korgbevakningar och ärmbevakningar och det var väl det som var bra. Resten bara hon plockade för sig den lilla bitchen! Så nu ligger vi lågt ett tag, skall låna Anette och köra transporter på framöver.
 
Tisdag var vi uppe på Kallebäck och körde lydnad och uppletande, vi var 4 st och snälla Eva bjöd på kaka:))

Onsdag var det sök, och hon går riktigt fint, och nu lyssnar hon oxå kul! Sedan till klubben för lydnad med Asic och Ceta. Vi hade möte senare så jag blev kvar och tjötade lite sedan fick hundarna en omgång till, så dom var trötta när dom kom hem skönt det!

Torsdag var hemma kväll och avslutade denna vecka med ett besök i metropolen Kumla.

I söndags hade vi sök och rapporttävling på klubben, tyvärr blev det inga uppflyttningar i söket:( och många försvann i rapporten. Men av dom 3 som var kvar så blev 2 SBCH:)

Så nu laddar jag för Årjäng och Halden kundbesök imorgon inte illa att besöka två länder på en dag:) Sedan blir det träning på onsdag igen:) Nu är Asic anmäld till 3 st tävlingar bara att hålla tummarna att vi kommer med. Det är många spårtävlingar så några hoppas man ju att  få deltaga i.

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Susanne & Ipse

Hejdu! Ja då är du sliten efter resorna kors och tvärs. Hoppas verkligen du kommer med på tävlingarna med Asic. Vi vill se er i Västerås, hihi! Får väl se om vi får till någon träning snart igen.
*Kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback