Bilen klar!

Så nu kör man ståndsmässigt:) nä skämt och sido så blev det en del byten med mannen när man skulle på kundbesök så därav investerade vi i en nyare bil till honom så tog jag hans V70. Var lite sugen på den nyare men skall man köra hundar i dom så sliter ju det en del och dessutom har min gått lite mindre bara 3000 mil!

Hade tänkt att köpa grindar och sätta in men så hade klubbkompisen en bur över för han hade slagit till och köpt en sprillans ny XC70. Och buren passade perfekt så "lille" Asic får faktiskt en riktigt bra plats. Solar Plexus är beställt så dom kommer förhoppningsvis snart:)

Idag har vi kört sök och lite uppletande inomhus. Kul att se hur olika halvsystrarna är. Vi hade lagt gömmorna lite krångligt bland massa skrot, Dilda bara fläker bort skrotet för att ta grejen medan Ceta föser bort det. Men dom fixade det så fint så:) Så nu är man laddad för vad som komma skall:)

Sedan blev det lydnad för Asic i manegen, Petter började skramla med en variant av bamburör för en hund och samtidigt kör jag apportering med Asic. Men jag var förutseende och la honom men jädrar vad han gick igång på det, fick ta han i halsbandet och han drog sig nästan ur. Det tyckte han såg riktigt kul ut! Skall man köra skydd med honom så är det civilsändande och lek med bambukäpp som gäller, det andra tycker han inte är kul:)

Ceta fick lite transporter sedan var det bus och bröt för hela slanten.

Nu drar vi mot nordligare ställe ett par dagar Ceta & Jag.

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Susanne & Ipse

Kör försiktigt! Spännande, spännande! Vi hörs!

Postat av: Maysan

Låter nedrans kul med inomhusuppletande! Känns inte som om man vill gå utanför dörren överhuvudtaget just nu.....*längtar till våren* Lycka till på det "nordliga stället"!

2008-01-03 @ 16:50:02
URL: http://bosetti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback