Utmaning!

Har blivit utmanad av lilla Maysan. Och den går ut på att säja 7 sanningar om mig själv och det kan väl inte vara så svårt:)


1. Är satans envis

2. Människor som burit sig riktigt illa åt har bränt sina skepp en gång för alla en sanning men vet att det är en svaghet.

3. Min familj och mitt hem är verkligen min borg.

4. Är en riktigt arbetsmyra när jag arbetar.

5. Har dåligt morgonhumör

6. Pengar rinner som vatten mellan mina fingrar.

7. Läser mer än två böcker i veckan.


Ja så vad det gjort! Hade nog kunnat skrivit en hel del till:) Riktigt kul faktiskt.

Träningen idag gick så fint så fint:)  Kul att komma igång igen med mer träning än en gång i veckan!

Och imorgon väntas onsdagträningen med spår sök lydnad och lite skydd förhoppningsvis, så tryckkokaren får visa vad hon går för:)



Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Maysan

Visst var det en kul utmaning det där....hade också kunnat skriva en hel del till ;) Och några likheter har vi, men säg det inte högt *skratt*

Postat av: Susanne & Ipse

Jasså, även du har skrivit några sanningar om dig. När jag väl skrivit så kom jag på massvis som jag kunde skrivit......älskar choklad, går upp 2 kg bara man luktar på mat, så innibänken mörkrädd, kittlig....ja, mängder kom jag på efteråt. Det var klart en kul utmaning.

2008-01-23 @ 00:08:39
URL: http://bastkustenshundservice.se
Postat av: Heléne och Zico-B

Hej,
Blev lite förvånad över punkt 5 ??? Men jag har ju bara träffat dej på läger och vid tävling och då kanske inte det gäller :D Eller så ska du lägga till en punkt
8. Jäkligt bra på att låtsas vara glad och pigg, fast jag är skittrött och sur.
Ha det gott!
/Heléne

2008-01-23 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback