Magsjuk

Ja det har man varit sedan Götene! Fy fasen så jobbigt så mån-tis blev till att vara hemma, sedan har man som tur är ett sådant kanonjobb som man kan jobba hemifrån så det fick bli så på tors-fre.

Fick tagit någon tablett som hjälpte bra på tisdag, fick ju panik av att bara vara nära toa. Litade på tabletterna och gav  mig av upp till klubben och fick ett skyddspass och det är ju aldrig fel! Susanne fick kört Asic lite oxå och det gick jättefint:)

Onsdag efter en tablett vågade jag mig ut i skogen, tack alla för att ni var så förstående. Figgade bara 2 gånger och då gick jag ut på i sakta mak. Vi var 5 st som körde och det gick jättefint för alla. Fick se en Boxer in action helt bedårande. Därefter skydd, fick lite bannor men fixade till det så det blev jättebra. Tummen i ögat på lilla markattan är det som gäller:) Hade Elin som figurant en del helt superbra, tack snälla Elin:)

Onsdagsnatt blev jag skitdålig igen så det blev läkarbesök och sedan dess har det varit bra:) Är väl lite seg och har en himla träningsvärk men det går ju över. Var glad för viktminskningen men då kommer sjuksköterske dottern och meddelar att det är ju bara vätska:( Jag som trodde det var en massa fett:))

Så nu kommande vecka får man ligga i inför tävlingen, så himla kul massa trevliga människor. Dom tog 10 spår och både Asic och Ceta kom med + träningskompisar:)) Har aldrig kommit med i Stenungsund på Elitspår så detta året tog jag en chansning och anmälde bägge. Vill gärna testa Ceta på spåret men inte på Asics bekostnad. Det är det enda han gör och tycker det är så himla kul,  hon gör en himla massa annat!  Tror i och för sig inte Asic skulle förstå om jag stack iväg med henne på en Elitspårtävling men mitt samvete skulle aldrig tåla det!

Men nu var det en klubb som ligga nära och kompisen ställde gärna upp så och hade bara en hund kommit med hade jag ju givetvis tagit den själv "ego".  Men även om Ceta inte känns hundra färdig så lite finlir finns allt kvar men hon är ju inte så gammal heller! Så nu kör vi så det ryker och det skall bli så himla kul, det kommer säkert en tår när Susanne och Asic kör sitt program.

Hoppas oxå kunna hinna och åka upp till uppfödarna och se på dom små gulliga bebisar, Gud så söta!

Imorgon är det söktävlingen på klubben och jag skall sitta som sekreterare, får inte glömma att ställa om klockan:)

Må väl
Lena

Kommentarer
Postat av: Susanne & Ipse

Jadu. Lena! Vi får väl hoppas det blir glädjetårar då isf! Hehe! Ska bli väldigt spännande iaf att få tävla Asic, han är ju så genomarbetad och en bra hund så då spelar det säkert ingen roll om han får en "kass" förare, eller hur!? Man får verkligen hoppas att han går som tåget för alltid retar det nå´n! Kram och krya på dig!

2009-03-28 @ 21:44:51
Postat av: PAMELA

LIlla söta gumman vad jobbigt att få sjuka magen och jag tror ändå att IA har fel för visst går man ner fett man känner sig ju så himla smärt och smidig efter en sån genomkörare!LYCKA TILL VÄNNEN.och KRAM från pamela

2009-03-29 @ 04:01:54
Postat av: Eva & Hedda

Tack för uppletandet och genomköraren av lydnaden idag! Dåligt genrep - bra premiär, eller hur är det man brukar säga?? Vi kan ju hoppas att det stämmer iaf, för idag var hon ju rätt kass... Vi ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback